מאמר השבוע - סוגים של כרטיסי ביקור - סוגי כרטיסי ביקור
כרטיסי ביקור לפי אופי העסק

כרטיס ביקור של כל עסק הוא למעשה החלון ראווה הראשוני של העסק, הנחשף בפני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני והמיתוג של העסק נקבעים לרוב ע"י הכרטיס ביקור. לכן כשבעל עסק מכין כרטיסי ביקור, הוא צריך להשקיע מחשבה בתכנון ועיצוב הכרטיס ביקור כדי שהכרטיס ביקור יעניק לעסק מיתוג גבוה וישאיר רושם טוב על הלקוח הפוטנציאלי.


כשנבוא לעצב כרטיס ביקור לעורך דין נרצה לשדר הצלחה ואמינות, מאחר ועורך דין נמדד על פי הצלחה, וחשוב שישדר אמינות.


כרטיס ביקור לענף ההייטק צריך לשדר חדשנות, יצירתיות, איכות ותעוזה, ובהכרח כרטיס הביקור צריך להיות קשור קשר ישיר לסוג הטכנולוגיה שהעסק משדר.


לתחום הבידור, נפיק כרטיסי ביקור המציגים הפקה כלשהי מוצלחת של בעל הכרטיס ביקור, הפקה מוצלחת זו, תמשוך את עינו של הלקוח הפוטנציאלי, ותשדר הצלחות.


מומלץ לאומנים להיות שותפים מלאים ואף לעצב בעצמם את כרטיס הביקור שלהט, מאחר והפקה עצמית של הכרטיס ביקור ע"י האומן משקפת את יכולותיו, סגנונו, וכישוריו, של האומן, במלואם.


ענף הנדל"ן צריך "למכור" ללקוחותיו הפוטנציאלים את משנתו המקצועית של סוכן הנדל"ן, את הצלחותיו, ורמת אמינות גבוהה, ובהתאם לכך נעצב את כרטיס הביקור של סוכני נדל"ן.


שלא כמו בעבר כיום שיטת הדפסה נפוצה ביותר היא דפוס דיגיטלי, כשבניגוד לדפוס אופסט או בלט, דפוס דיגיטלי, מדפיסים בכמויות קטנות יותר מאשר בדפוס אופסט או בלט.


תושבי המרכז רושמים בגוגל, דפוס דיגיטלי בתל אביב, וכך מגיעים למבחר בתי דפוס דיגיטליים בתל אביב המעניקים את השירות המבוקש, אך כמובן שנבחר את הדפוס דיגיטלי בתל אביב, שיענה על דרישותינו הבסיסיות, ושיעמוד במחיר הוגן, ובעמידה בלוחות זמנים.